Hardware Management App

Aplikace za 7 dnů
O 40 % méně duplicitních žádostí
Interní mobilní aplikace / Web ( 2024 )

Úkolem bylo během jednoho týdne navrhnout aplikaci, která zjednoduší proces výpůjčky hardwaru v kanceláři. Za 7 dnů jsme připravili návrh i funkční prototyp, který nahradil původní domlouvání přes Slack.

Díky aplikaci mají zaměstnanci okamžitý přehled o dostupnosti zařízení a u každého kusu jsou uvedeny základní technické parametry. V testovacím provozu se tím snížil počet duplicitních žádostí o 70 % a uživatelé našli potřebné informace v průměru o 60 % rychleji než dříve.

Čtyři obrazovky mobilního telefonu s aplikací pro správu IT zařízení. Obrazovky zobrazují seznam zařízení, detail konkrétního zařízení, formulář pro jeho úpravu a QR kód pro sdílení.
Design za týden
Čtečka QR kódů
Vyskakovací okno s nadpisem "Change state" (Změnit stav). Okno nabízí pět možností a kurzor ukazuje na "Assigned to...".Logo aplikace
Inter
#131417
#685DAE
#60BAA8
 Čtyři obrazovky mobilního telefonu s aplikací pro správu IT zařízení. Zobrazují formulář pro přidání nového zařízení, okno pro určení vypůjčitele, záznam aktivit a úpravu štítků.
Šest barevných ikon na černém pozadí.Vyskakovací okno s otázkou "Do you really want to return this device?" (Opravdu chcete toto zařízení vrátit?). Okno nabízí dvě možnosti: "Hell nah" a "Yes, return".
Vlastní logo & ikony
Desktop + mobile
Drátěný model aplikace

Začněme spolu tvořit skvělé nápady.

hello@mtmoravec.cz— nebo zavolat na —+420 773 200 511
Hardware Management